.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی کارخانه فولاد در سوادکوه

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از راه اندازی کارخانه فولاد استان مازندران در شهرستان سوادکوه با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد.

"عزت الله اکبری تالارپشتی" در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات دولت در شرکت البرز مرکزی سوادکوه با حضور استاندار مازندران افزود: سرمایه گذار بخش خصوصی آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در زمینه ساخت این کارخانه اعلام کرده است.

وی افزود: در برنامه چهارم توسعه باید در کشور 29 میلیون تن فولاد تولید شود و در چشم انداز 20 ساله نیز تولید 55 میلیون تن فولاد در مدت یک سال مدنظر است که در صورت راه اندازی این کارخانه با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و 200 هزار تن فولاد، امیدواریم به این مهم نائل آییم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه هیات دولت در زمینه ساخت کارخانه کک سازی و زغالشویی مدرن در شرکت البرز مرکزی سوادکوه گفت: این شهرستان توانمندی ایجاد چنین مجموعه هایی را دارد.

وی ادامه داد: مردم این منطقه در انتظار سرعت در روند اجرای این طرح ها هستند تا زمینه اشتغال برای جوانان بوجود آید.

کلنگ احداث کارخانه کک سازی و زغالشویی مدرن در شرکت البرز مرکزی به‌عنوان مصوبه هیات دولت، اوایل سال جاری با حضور وزیر صنایع و معادن به زمین زده شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد ایرج زاده 26 دي 1388
آقای اکبری نساجی مازندران چی شد؟ تعطیل؟اینقدر قول دروغ نده
آقای دکتر؟!
علي 27 دي 1388
زود قضاوت نكنيد ُ زدن يك گاوداري 6 ماه طول مي كشد حالا چه برسد به يك كارخانه
نا شناس 27 دي 1388
اقای اکبری ما نه از احیای نساجی و ککسازی که مصوبه 6سال پیش بود و نه از فو لاد از طرف شخص جنابعالی چیزی ندیدیم فقط حرف و وعده های پوچ بس است دیگه ملت را بازیچه دروغ های خودت قرار نده
نا شناس 27 دي 1388
اقای اکبری ما نه از احیای نساجی و ککسازی که مصوبه 6سال پیش بود و نه از فو لاد از طرف شخص جنابعالی چیزی ندیدیم فقط حرف و وعده های پوچ بس است دیگه ملت را بازیچه دروغ های خودت قرار نده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.331 seconds.